Apr 24, 2008

Sang kelembai: balik ke pangkal jalan?

Sanggupkah Zahrin Yasin jilat kahak dan ludahnya
Written by Administrator
Friday, 11 April 2008

Sanggupkah Zahrin menjilat kembali ludah dan kahak yang telah diludahkan kepada Pak Lah selama ini ?

Biasa saja, dalam politik mana ada kawan dan lawan yang kekal, kalau dahulu lawan kini menjadi kawan dan ada juga yang dahulu kawan kini telah menjadi lawan.

Apa-apa sajalah, mari kita jentik sedikit telinga si Sang Kelembai tu, apa hidayah yang telah turun dari langit yang membuat Zahrin Yassin (Sang kelembai) sampai cium tangan Pak Lah. Adalah mana-mana bahagian bawah pinggang dia yang dah tersepit kot.

Mungkin juga ada wahyu yang diterimanya atau mungkin juga ada keinsafan setelah menyedari apa yang tulis selama ini hanya lah emosi sahaja. Bukan orang percaya pun apa yang dia tulis di blognya.

Tapi itu hak dia, dia yang tulis , dia yang menanggung dosa . Mudah Sang Kelembai ini pusing 99 darjah, tapi jangan percaya sangat sebab esok dia boleh pusing lagi 250 darjah pula.

Biasalah , maafkanlah Zahrin ini , dia bukan panjang akal pun yang boleh berfikir secara waras selalu, diakan suka cari publisiti murahan. Nak popular sebagai artis, suara bukan lah sedap sangat. Nak jadi Ahli Parlimen ,menteri atau ADUN, jauh panggang dari api.

Apa-apa pun , pecat tetap pecat.Tiada maaf bagi mu. Bukan sebab cium tangan Pak Lah boleh tarik balik hukuman. Tunggu ajalah abis edah. Pas ni nak membohong pasal apa pulak . Takkan dah cium tangan nak kutuk lagi.

Tapi kalau dah insaf , baguslah…Sebenarnya Zahrin ni macam melukut di tepi gantang, ada ke tak ada ke…sama aja. Ada tak untung, tak ada tak rugi pun.

Pak Lah sememang pemaaf orangnya , kalau hendak diikutkan apa yang Zahrin kutuk dan hentam Pak Lah , sepatutnya bila dia hendak cium tangan Pak Lah, Pak Lah berikan saja punggung untuk Zahrin cium.

Lepas ni kita tunggu dan lihat saja permainan Zahrin ini.Kita pun dah kena mula slow sikit main pasal Zahrin ini, kita tenguklah alun-alun nya perlahan-lahan. Rasanya macam ada yang di mahunya , si Zahrin ini .

Hari ini Zahrin , nanti kita tunggu pula si RON, Datuk Rohani Ahmad. Tak lama lagi dia pun akan cium juga tangan Pak Lah. Raja Petra kalau tak cium tangan Pak Lah , tak apalah…kita pun tak mahu dia cium tangan Pak Lah ,dia tuh dah tak boleh diselamatkan. Dah taraf kayu api.

Hidup dia membakar saja. Dah bayar ke saman 4 juta , kalau dah buat fitnah, bayar saja lah. Sendiri ingatlah. Patut banyak lagi yang boleh disaman .

Kita pun kena slow down sikitlah main pasal Zahrin sekarang , dia dah balik ke pangkal jalan. Takut nanti dia sesat kembali.Tahniahlah Zahrin , sekurang -kuragnya awak ada perasaan bersalah. Hari raya nanti boleh salam lagi. Kat Datin Seri Jane , tak nak cium tangan ke………

dipetik dari :www.kpmu.net

www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: