Oct 11, 2009

Bagan Pinang: Calon PAS Ada Kes Saman di Mahkamah dan Ceramah Anwar langsung tak ada orang?

Diberitakan esok hari pengudian di Bagan Pinang. Namun cerita itu semua orang dah tau dah. Letih je hebahkan. Namun, ada yang lagi menarik yang orang tak tahu.

Pertamanya- Calon PAS di Bagan Pinang yang dikatakan oleh orang PAS sebagai calon cukup bersih itu rupanya indah kabar dari rupa. Dia ada kes saman di Mahkamah Majistret. Klik sini untuk tahu cerita lanjut. Calon yang "No Comment" itu patut lah senyap sahaja rupanya background dia teruk. Macam ini punya calon pun PAS ambil juga. Patutlah asyik kalah je pencalonan beliau di ketiga-tiga PRU dulu.

Keduanya- Ceramah Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim tak dapat sambutan. Klik sini untuk tahu cerita lanjut. Yang dikabarkan datang cuma 300 orang sahaja. Itu pun pengikut-pengikut dia dari KL. Mana pergi petugas-petugas Pakatan? takkan bos hang pa turun hang tak datang tengok? atau hang pa awal-awal lagi dah bungkus balik kampung. Tahu takdak can la nak menang kat Bagan Pinang. Jangan hang pa duk tidoq kat Pantai PD. Maklumlah kalau dah tido laki betina kat tepi sana tu, boleh jadi macam-macam. Ada yang beranak pulak lepas sembilan bulan. Anak buat di PD.

www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: