Aug 7, 2009

jeff oii!: dari seorang blogger ke goblok (bodoh dalam bahasa melayu) ke

Jeff Oii seorang blogger dan juga ADUN DAP di PP. si Jeff ni cina yang ada masalah dengan agama islam. mana taknya, asal saja orang tu bertujuan untuk menubuhkan negara islam, jeff oii kata orang itu extrimis agama. gila ke apa si jeff ni. bodoh!. itu saja kata-kata yang boleh diberikan kepada orang bangak macam dia. kalau tak faham bertanya. itu sepatutnya, tapi disebabkan agenda DAP ialah "malaysia for malaysian" dan "no islamic nation" maka tepat jugalah apa yang dibuat oleh si jeff ni.

cuma yang kurang difahami ialah, mengapa parti yang memperjuangkan negara islam masih bersama dengan DAP yang terang-terang menentang negara islam? tidakkah cukup kata-kata si jeff oii ini?

jadi yang bodoh nya sebenarnya parti islam itu lah. senang-senang DAP memperkudakan parti islam itu. kesian.

memetik dari sebuah web "Menurut Presiden JIM, Saudara Zaid Kamaruddin, "Jeff Ooi bermaksud demikian ekoran desakannya supaya seorang ahli jawatankuasa Pusat Khidmat Krisis Sehenti (OSCC) di bawah Dewan Bandaraya Pulau Pinang, Mohd Razali Abdullah diberhentikan daripada menganggotai jawatankuasa berkenaan.

"Mohd Razali, menurut Jeff Ooi merupakan 'ekstremis agama' kerana beliau merupakan ahli JIM, dan JIM pula meletakkan visinya untuk membangun sebuah negara yang melaksanakan syariat Islam sepenuhnya menjelang tahun 2020," kata Zaid dalam satu kenyataan hari ini."

www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: