Apr 12, 2013

DAP: MENIPU DALAM KEPUTUSAN PILIHANRAYA CEC, INI PARTI YANG HENDAK MEMERINTAH?


 1.  Semua tahu keputusan pemilihan CEC DAP ada masalah sehinggakan ia diakui oleh DAP sendiri sebagai kekhilafan manusia.

2. Khilaf kata DAP, manipulasi kata Ahli DAP, TIPU kata orang awam. Kalau iniah Parti yang hendak memerintah, alahai alangkah dukacitanya, DAP sangup ubah, sanggup tipu keputusan dan sanggup membunuh prinsip demokrasi yang kononya wujud dalam parti penipu itu. Demi menaikkan beberapa pemimpin yang rapat dengan kroni anak beranak Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng, maka penipuan dibuat. 

3. Inilah wajah sebenar DAP. Menipu dan membelit demi kepentingan diri. Menipu untuk menafikan pemilihan ramai yang mana akhirnya terbukti DAP adalah parti rasist Cina. Mana dia anggota CEC Melayu dan India yang dipilih oleh perwakilan Cina DAP? 

4. Jadi sebenarnya, DAP adalah parti rasis Cina dengan bersembunyi di balik wajah parti pelbagai bangsa. Yang jadi keldai bagi Cina-Cina DAP adalah anak-anak orang melayu dan India yang dikaburi janji sama rata. 

5. Tanya pada LGE, mana dia jawatan anak melayu dalam GLC Kerajaan Pulau Pinang?. Dulu daripada 10 Pengerusi GLC PP adalah 4 anak Melayu. Sekarang daripada 10 tiada seorang pun anak Melayu menjadi penngerusi GLC PP. 

www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: