Jul 4, 2008

Perakuan Bersumpah ali bin abu

Perakuan Bersumpah Saya:

1. nama saya, macam yang bapak saya kata, ali bin abu. betul. saya bersumpah. inilah nama yang saya rasa bapak saya kata saya punya nama.

2. saya tinggal di kuala lumpur.

3. umur saya kalau ikut saya lah, kalau saya punya kiraanlah dalam 33 tahun. betul. saya tak tipu. itu kalau ikut saya.

4. saya bersumpah yang memang saya dengar ahmad kata tina kata dia dengar muthu kata yang lim suka pada minah.

5. saya bersumpah juga yang saya dengar ahmad kata tina kata dia dengar muthu kata yang lim suka pada minah pada 21 haribulan jun di tandas awam kota raya kuala lumpur. 21 jun itu saya betul-betul rasa pada hari tersebutlah ahmad kata tina kata dia dengar muthu kata yang lim suka pada minah.

6. jadi, saya buat akuan bersumpah ini sebab saya betul-betul bersumpah yang sayta betul-betul dengar ahmad kata tina kata dia dengar muthu kata yang lim suka pada minah.

yang betul-betul bersumpah
ali bin abu.

0 Responses: