Jul 4, 2008

Balasubramaniam : NI baru BETUL-BETUL BALA!

Balasubramaniam tarik balik beberapa perenggan dalam akuan sumpahnya

04/07/2008 11:58am

KUALA LUMPUR 4 Julai - Penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam, hari ini menarik balik beberapa perenggan dalam akuan bersumpahnya berkaitan hubungan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu dengan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Balasubramaniam menarik balik akuannya bahawa Najib telah memperkenalkan Altantuya kepada Abdul Razak Baginda dan Timbalan Perdana Menteri mempunyai hubungan seks dengan wanita Mongolia itu.

Beliau berkata demikian kepada pemberita secara ringkas ketika hadir bersama peguamnya di salah sebuah hotel di sini hari ini.

Sementara itu, peguamnya, M. Arulampalam mendakwa ketika Balasubramaniam membuat kenyataannya semalam di pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR), beliau amat marah dengan kerajaan.``Tetapi hari ini, Balasubramaniam telah menyedari kesilapannya,’’ ujarnya.

diperik dari www.utusan.com.my

p/s Bala oh..Bala. Kalau begini memang BALA yang datang. Hari ini cakap sebab marah. Esok cool down cakap lain. Lain kali kalau nak buat perakuan bersumpah mestilah kekal dengan pendirian. Ini bukan boleh main-main dik! ada kene mengena dengan undang-undang. Boleh kena dakwa ini kerana ini telah MEROSAKAN nama baik beberapa orang.

How can you do such a thing? was this motivated due to anger against the Goverment for something that u did not received or due to something which you might received from a prominent figure?

These are the questions that you need to answer. We are waiting for your answer.

0 Responses: