Mar 12, 2013

Sabah itu Malaysia: Akhirnya Menteri Pertahanan Akui Anggota Keselamatan Malaysia Dibunuh Dengan Kejam Oleh Pengganas SULUK!

1. Pada Sabtu 2 Mac 2013, di Kampung Sri Jaya, Siminul, Semporna, sepasukan 25 Anggota Keselamatan telah melakukan siasatan di Kampung tersebut kerana terdapat maklumat yang menyatakan bahawa anggota pengganas Suluk berada di Kampung tersebut.

2.  Pada lebih kurang jam  lebih kurang 6.30petang, pasukan keselamatan ini telah diserang hendap. Serangan ini membunuh 6 orang anggota keselamatan. 

3. Pada masa serangan tersebut, dikhabarkan bahawa ada antara anggota tersebut telah disembelih, dikeluarkan otak, mata dikorek juga dipotong tangan ketika anggota tersebut masih hidup.

4. Berita keganasan tidak perikemanusiaan tersebut merupakan hangat diperkatakan dalam laman web sosial namum tidak pernah dinafikan atau disahkan oleh pasukan keselamatan dan ia menjadi rahsia besar keganasan pengganas Suluk. 

5.Akhirnya pada 7 Mac 2013 perkara ini disahkan oleh Polis dan dinyatakan semula oleh oleh Menteri Pertahanan kita bahawa memang benar anggota pasukan keselamatan kita diperlakukan sebegitu oleh penganas Suluk. . Mungkin ini lah antara penyebab mengapa akhirnya serangan besar-besaran dibuat ke atas kubu pengganas suluk tersebut. 




6. Semoga pengganas-pengganas Suluk ini akan dicantas leher dan mati dalam keadaan yang mengaibkan!

lagi kisah menyayat hati anggota keselamatan kita:

link (a)
http://www.xlupa.com/2013/03/6-anggota-polis-matitali-barut.html?showComment=1362821206574
link (b)
http://www.malaysiakini.com/news/223156


0 Responses: