Dec 30, 2009

RAJA PETRA KAMARUDIN HIDUP DENGAN DISPONSOR?


KENAPA KALIMULLAH BIAYAI RAJA PETRA ?


petra bersembunyi di sini, apartmen trinity court, bayswater london.

hari ini aku membaca blog malaysia today,kepunyaan raja petra. hingga ke saat ini nampak nya raja petra sudah semakin goyang dengan pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh mainstream media dan bloger tegar.

ada kabaran yang diterima mengatakan kalimullah sudah semakin kerap menghubugi petra memberi nasihat agar beliau berhati-hati sepanjang persembunyiannya di sana. kenapa kalimullah membiayai kehidupan petra di london ? apa insentif atau kebaikan yang kalimullah dapat dengan menjaga seorang fugitive blogger yang takde telor ni ?

kalimullah memang seorang agen asing. pernah lepas daripada skrin keselamatan negara dan bekerja sebagai penjaga media negara. di waktu penglibatan kalimullah menjaga salah satu daripada media negara, amat banyak doktrin-doktrin hasutan membenci status quo dilakukan secara halus. agenda membenci DEB,hak asasi dan demokrasi melampau,liberalisme agama,mempertikaikan agenda ketuanan melayu antara topik-topik hangat yang senantiasa kalimullah lakukan.

manusia anti melayu bernama kalimullah ini adalah kesinambungan lidah singapura. membawa ide-ide pembukaan kontrak sosial yang melampau dalam doktrin penulisannya. sebut sahaja nama kalimullah, maka akan kedapatan persamaan idelogi yang sama sedang DAP rencanakan di tanah melayu.

jadi bila kalimullah menghidu pergerakan raja petra, yang dilihat punyai motif yang sama untuk membawa dasar liberalisme dan anti ketuanan melayu, mereka bergabung.

pertemuan pertama dilakukan di singapura, tempat jadinya 'orang melayu' di muziumkan. kalimullah adalah sundalan agen perosak, membawa seberapa ramai melayu-melayu yang 'sekepala' dengannya bergabung dan menjahanamkan malaysia dari setiap sudut, baik dari segi politikaliti dan ekonomikali nya.

dengan persepsi fantasi politik mainan petra, kestabilan politik malaysia boleh tergugat. kenapa buku malaysian maverick tulisan barry wain dilancarkan dari singapura ? kenapa petra dibiayai oleh kalimullah yang memang diketahui sebagai master spinner dalam mainstream media ? kerana dengan merosakkan imej malaysia (melayu)..akhirnya singapura akan mendapat manfaat besar daripada sudut ekonomi hasil ketidakstabilan politik malaysia.

hari ini petra melangkau lebih jauh lagi, apabila dengan berani mahu menghapuskan sistem kesultanan melayu dan mengidamkam malaysia menjadi sebuah negara baru, republik of malaysia sepertimana yang telah berlaku kepada raja gnaendra di nepal yang kini hidup merempat di singapura.

darah petra halal. dalam sejarah kesultanan islam, bermula daripada kerajaan muawiyah,abasiah,islam di cordoba,islam di sepanyol,tuglug di india, kerajaan demak/acheh di indonesia,patani di siam dan akhir sekali othmaniah di turki semuanya telah tumbang dalam jangka masa beberapa ratus tahun pemerintahannya.tumbang kerana perencanaan jahat kafirun dan munafikun.petra,anwar,dap dan pas sedang merencanakan semula ulangan sejarah yang sama sepertimana yang kafirun dan munafikun yang dulu telah lakukan.

dalam era kejatuhan empayar islam di seluruh dunia yang kini telah menjadi bahan sejarah, hanya kerajaan kesultanan melayu di malaysia dan brunei sahaja yang masih terus bertahan menahan 'asakan demi asakan' selama 500 tahun. hari ini ulangan asakan daripada kafirin dan munafikin kini berlaku di tanah melayu,hasil gabungan bangsat sepertimana yang petra,anwar,dap dan pas sedang lakukan..agenda mereka KETUANAN RAKYAT !

apa pilihan aku dan engkau ? aku tanya kau betul-betul.. berperang sampai mati menentang puak munafik daripada pakatan atau kita berpeluk tubuh melihat ketuanan melayu dan kesultanan melayu tumbang pada pru ke 13 ?

tiada pilihan kepada aku dan engkau, kita bangun dan kita lawan mereka habis-habisan. samada kita mati atau mereka mati dalam pertarungan mempertahankan kuasa yang orang melayu ada ! samada petra,kalimullah,anwar dan pas, bangsa melayu mesti bangkit dan lawan mereka habis-habisan, pastikan mereka tombang.pastikan tiada lagi kedapatan saki baki bangkai daripada kalangan kumpulan mereka yang mampu bangkit untuk menghancurkan semula HAK KITA !


dipetik daripada GerakanantiPKR 


www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: