May 8, 2009

KETUA MENTERI PULAU PINANG: DEPAN LAIN BELAKANG LAIN?

DI DEPAN PAS & DI BELAKANG PAS

. Friday, May 8

DI DEPAN PAS =

1. KETUA Menteri Pulau Pinang, antara ucapan sulungnya di hadapan penyokong PAS dia berkata, contohilah kepimpinan dan pemerintahan Saidini Umar Abdul Azizzzzz...

Maka terpegunlah mereka yang mendengarnya, betapa hebatnya Ketua Menteri ini bercakap pasal Islam...

DI BELAKANG PAS =

2. Bertempat di Wisma Winbond, KL pada 25 April 2009, dalam ' Workshop Wanita DAP ' , Ketua Menteri yang sama ini bercakap sambil ketawa menghina-hina, katanya, " We stand for eqal treatment. There should no doublestandard. We can't undestand why a man can have 4 wives. Why should there be this type of double standard? i am not encouraging men to have 4 wives or woman to nhave 4 husbands but why should there be a double standar of this kind of perception? It is okay for men to have more, but not for women?

3. Apa yang dibuat oleh Ketua Menteri ini sama modus operandi Lee Kuan Yew dahulu di Singapura.

Ketika itu,UMNO mempunyai 3 kerusi Parlimen di Singapura.

Untuk menghapuskan politik orang Melayu di Singapura, Lee Kuan Yew mengambil hati orang Melau Singapura. Meletakkan Calon PAP Melayu vs Melayu UMNO.

Akhirnya UMNO tewas. Melayu PAP menang, malangnya pada pusingan kedua pilihanraya Melayu PAP telah "dikalahkan", dan sehingga hari ini sudah tidak ada lagi Melayu PAP.Tidak ada lagi Menteri Melayu.Melayu sudah hampir mati di Singapura.


dipetik dari http://www.jentayuabaka.com/2009/05/di-depan-pas-di-belakang-pas.html


www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: