Feb 8, 2010

PAS NAK SAMAN BLOG PRO KERAJAAN: WA HALAL KU WA HARAM MU

Monday, February 8, 2010

PAS double standard !! PAS buat kartun jenaka terhadap BN boleh , tetapi mereka haram & berdosa .


Puak pakatan haprak kepanasan apabila kartun dan imej mereka menjadi bahan lawak dan dikartun oleh sahabat blogger jefrey.

Yang terbaru Haprak Daily akhbar lidah bercabang PAS menyiarkan laporan polis dibuat keatas sahabat blogger jefrey damien kerena mereka berasakan terhina apabila gambar seksi dan wali selipar sedang makan "kek" disiarkan.


Haprak Daily-Nik Aziz Kesal lakaran Blog Cuba Mengaibnya

KOTA BHARU, 7 Feb: Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat melahirkan rasa kesal terhadap seorang penulis blog membuat lakaran begitu mengaibkan membabitkan dirinya dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis mengenai perlakuan tersebut sekiranya tiada orang berbuat demikian.
(Gambar: Mejar (B) Mohamad Ibrahim (kanan) dan Hisyam Fauzi menunjukkan salinan laporan polis)

Namun beliau amat berterima kasih kepada pihak yang telah terlebih dahulu membuat laporan polis berhubung fitnah tersebut.

“Saya ucap terima kasihlah kepada pihak yang membuat laporan polis terhadap perkara itu,” katanya selepas majlis penyampaian cek Takaful Kifaalah kepada 2,040 wasi di Dewan Majlis Daerah Machang, di sini hari ini.

Sebuah blog jeffrydamien09.blogspot.com menyiarkan gambar yang telah diubahsuai mempamerkan aksi melampau terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan Anwar dengan aksi liwat.


Laporan polis dibuat telah mengesahkan genetik ahli PAS mempunyai naluri pondan,hati mudah tersentuh dan akan meracau jika mereka diserang,walhal selama lebih 12 tahun mereka menghina,fitnah dan caci maki para pemimpin UMNO dan BN melalui lakaran dan imej kartun,masih ingatkan anda gambar Tun Mahathir memakai baju paderi dan firaun?,sedikit sekelumit mereka tidak berasakan rasa mereka akan menjadi bahan pada satu masa kelak.Roda sudah berputar,ingatlah,kami blogger tidak akan gentar dengan ugutan dari jalang seperti PAS .

contoh kerja pakatan haprak yang kononnya mereka turut sama berasa 'lucu'


Heboh satu negara apabila Tian Chua menabur fitnah,juak PAS turut sama menjilat taik fitnah dengan mengedarkan gambar palsu Ds Najib?
gambar ini masih berada di blog Tian Chua dan Chegu Bard

Berkokok bersorak sakan para juak haprak percaya dengan gambar fitnah tersebut.Tetapi bagaimana pula gambar dibawah ini?

Kenapa?tak percaya ker?



Sekarang zaman sudah berubah,Pisau menyeru sahabat blogger agar tidak tunduk kepada ugutan oleh puak jalang politik ini. Sialan seperti PAS dan juak pakatan haprak harus diajar,pekung mereka sedikit demi sedikit telah terbuka,rakyat dipertontonkan sikap betapa munafik dan hipokritnya juak juak haprak PAS.

sumber : pisau.net


Komen PB

PAS memang parti double standard !! Depa buat kartun mcm orang gila oleh kartunis gila mereka Zunar dlm harakah tak pa , tetapi bila blogger pro kerajaan buat sikit , sudah kena laporan polis !! Sekarang ini , apa yang depa lakukan dahulu, telah pulang kembali mengenai muka sendiri. Mungkin sudah tidak tahan malu , dan perang saraf depa dengan menggunakan kartun dan ilustrasi serta photoshop element pun tidak menjadi lagi , Haprak daily dan gerombolan dalam PAS-Baru mula melalak dengan membuaty tindakan bodoh membuat polis report ..haha

Wahai puak2 PAS, harus diingat perbuatan ini sebenarnya adalah balasan tuhan kepada PAS yang telah 11 tahun mengejek dan menghina pemimpin kerajaan menerusi kartun dulu . 

PAS patut bertaubat !!!
dipetik daripada pejuangbangsa 
www.rencahmalaysia.blogspot.com
P.s
Apabila dulu geng-geng PAS/PKR/DAP yang buat benda-benda macam ini, tak ada pulak si PAS memekak. Yang ada mereka diam sahaja. Sekarang apabila sudah terkena pada batang hidung sendiri, PAS mula hendak menyaman. Dasar PAS!. halal kalau aku yang buat, haram kalau kamu yang buat. Tapi inilah politik, dengan adanya idea macam ini sekurang-kurangnya tumpuan rakyat terhadap kacau bilau politik pembangkang akan terpesong sedikit. Diversion seperti ini yang amat diperlukan oleh PAS. 

0 Responses: