Nov 11, 2009

GEMPAR: DAP DAN DADAH? PENDEDAHAN TERKINI

GEMPAR-Pembabitan 2 orang Pembantu Khas Adun Teratai DAP Bersama Pengedar DADAH


Tuesday, November 10, 2009


Berita yang ingin di sampaikan ini adalah berita yang sahih dan tepat sumbernya. Gomo telah mendapat perkhabaran bahawa 2 orang pembantu khas kepada Adun Teratai Janice Lee (DAP) telah bersama dengan Pengedar DADAH di sebuah Balai Polis .


Kelibat 2 orang pembantu Khas kepada Adun Teratai (DAP) ini telah membantu Pengedar DADAH tersebut dalam satu urusan. Kedua dua mereka ini juga telah disahkan sebagai Pembantu Khas kepada Adun tersebut. Atas urusan apa kedua dua lelaki ini membantu pengedar DADAH tersebut? Ini yang membuatkan seluruh mata tertumpu kepada sama ada Adun Teratai Janice Lee turut terlibat sama.


Di harapkan pihak POLIS DI RAJA MALAYSIA Caw NARKOTIK dapat menjalankan siasatan ke atas kedua orang pembantu Khas kepada Adun Teratai ini. Siasatan perlu di jalankan bagi mengenalpasti hubungkait mereka ini dengan pengedar DADAH tersebut.


Hal yang berkaitan DADAH ini sesungguhnya boleh mengundang BENCANA buat Malaysia. DADAH merupakan musuh utama rakyat dan ianya perlu kita tentang sehingga lumat.Dengan pembabitan orang politik di dalam hal yang berkaitan DADAH ini membuatkan kita rakyat sendiri tidak tenteram malah memberikan satu kesan yang amat buruk buat imej Malaysia ini.


DAP Organisasi Jenayah Terancang? Klik Disini


Pssstttt.......Kurang ajar si 2 ekor pembantu khas Janicee Lee ni semasa di balai Polis tersebut.


dipetik daripada PAPAGOMO 


www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: