Mar 5, 2011

APABILA MASTURAH PENIPU: MAK BOREK ANAK RINTIK?

Cerita banyak pun tak guna. Inilah padahnya apabila anak dan emak sama-sama naik membuatkan ramai orang naik. Naik menyampah. Alahai adik, baru setahun jagung, pengamalan pun takde dah nak belajar menipu. Mungkin inilah dia pembelajaran tambahan yang dibenarkan oleh ibunya Mariam.

Pelajar dihantar belajar ke Universiti untuk menimba pengetahuan berguna. Bagi Masturah, pembelajaran berguna termasuk menipu dan membohong dan ini disokong oleh ibunya sendiri agaknya dan inilah dia bakal pemimpin muslimat PAS. Seperti biasa diajar awal-awal lagi untuk menipu. TAHNIAH PAS!.

Memang hebat anak beranak ini. Tahniah untuk UM kerana berjaya menghasilkan graduan serupa ini. Padanlah kalau diluar sana kebanyakkan graduan UM dikategorikan sebagai banyak cakap, tak pandai buat keje dan banyak berpolitik.

Sila baca dilink di bawah untuk lihat pendedahan terbaru mengenai kes penipuan Masturah Wakil Pro-M yang hilang sekejap, timbul sekejap, hilang ingatan dan takde ingatan. Ceh, macam sinetron Indonesia pulak.

0 Responses: