May 2, 2010

KICKDAFELLA, HUSAM, PAS DAN RM 4 JUTA

Ulasan Blog ini akan adalah pendek sahaja. Pertama, Kickdafella adalah ular. Ular yang dijaga untuk digunakan ke atas orang lain yang akhirnya memakan tuan. Jadi kemana pun ular pergi ia tetap berbahaya dan berbisa. Tak boleh dibuat kawan atau dipelihara.

Kedua, Husan menggunakan KICK DA FELLA sebagai agen propaganda. Bukan sahaja untuk menyerang musah dalam UMNO tetapi juga menyerang musuh dalam PAS. HUSAM juga menggunakan KICK DA FELLA sebagai agen untuk menaikkan nama beliau. Senang kata KICKDAFELLA adalah anak ikan kepada Husam.

Ketiga, PAS sebagai parti Islam yang tidak taksub kepada duit. Nampaknya imej ini adalah imej palsu. Imej yang sebenar ialah PAS mempunyai dana wang yang cukup banyak dan kemaruk duit dari konsesi balak, derma ahli PAS dan juga "derma" tauke-tauke balak Singapura. Duit dah banyak dan  dengan mudah RM4 juta dileburkan kepada KICK DA FELLA. Mungkin inilah kot duit derma ahli PAS. Digunakan untuk memfitnah orang. Tahniah la ahli PAS. Duti anda telah menjadi saham di neraka. Dan satu lagi, kalau PAS boleh leburkan RM4juta untuk perang saraf, agaknya berapa juta lagi sanggup dihabiskan oleh PAS untuk memusnahkan musuh-musuhnya.

www.rencahmalaysia.blogspot.com

0 Responses: