Mar 16, 2014

MH370: SUATU IMAGINASI GILA

IM NOT AN EXPERT, THIS IS JUST MERE SPECULATION BASED ON MY FICTITIOUS IMAGINATION.

1. Pesawat MH370 melencong daripada arah yang telah ditetapkan. 

2. Dalam MH370 ada sekumpulan pakar advance microprocessor. 

3.Dalam MH370 ada warga negara China, Rusia, Amerika dan pelbagai lagi.

4, Dalam MH370 ada kargo yang mana kargo ini dikawal oleh dua bekas navy seal US yang diupah khas daripada sebuah syarikat keselamatan Amerika. Dikhabarkan dua orang navy seal ini mati atas sebab yang sangat disangsikan sebelum kargo ini naik ke MH370.

5. Kargo ini telah dipantau oleh General Staff of Rusia (GRU) sejak awal lagi kargo ini dikesan. 

6. GRU telah memaklumkan kepada China berkenaan hal ini. China memaklumkan bahawa ia telah ambil tindakan yang sewajarnya bagi memastikan semuanya selamat. 

7. Terdapat laporan bahawa ada agent Iran, Amerika, China dan Russia dalam pesawat MH370.

8. Ada maklumat menyatakan bahawa Kapten Zaharie telah dipanggil last minute untuk memandu pesawat itu. Kapten Zaharie sangat berpengalaman dan mahir dalam pemanduan boeing dan dia dikatakan mampu untuk mendaratkan pesawat boeing di landasan yang pendek. 

9. Terdapat pergelutan dalam pesawat. Agent US dapat tahu bahawa terdapat agent-agent asing yang akan merampas kargo. agent-agent telah bertempur di dalam pesawat. Agent US menang.

10. Agent maklumkan kepada US bahawa China dan Russia tahu akan kargo. Kargo akan dirampas sekiranya mendapat di China. US memang sudah standby pesawart AWACS berdekatan. Pesawat AWACS merapati MH370, paksa pilot untuk ikuti arahan atau ditembak jatuh. Pilot akur. Pesawat AWACS jammed semua signal dan mimic serta fake signal untuk membuat MH370 halimunan. 

11. Pesawat masih dikesan oleh radar pertahanan Malaysia. TUDM bersiap sedia. TUDM terima arahan untuk lepaskan pesawat sebab ada threat untuk letupkan pesawat. 

12. Pesawat keluar daripada radar tentera Malaysia. MAS umum pesawat hilang. 

13. Pesawat mendapat di namning China. Mengisi minyak dan bekalan makanan. China akur sebab banyak warganegara China dalam Pesawat. Info pendarat terlepas kepada pihak awam. Pesawat berlepas semula ke arah Australia. 

14. Kenapa Australia, negara itu memang kawan baik US dan mempunyai kawasan yang sangat luas untuk pendaratan pesawat tanpa dikesan. 

15. Apakah isi kargo tersebut? ia sangat berharga dan berkaitan dengan sistem peperangan yang hendak diletakkan di sekitar balkan. Isu Rusia dan Ukraine sangat memerlukan tindakan ketenteraan yang melibatkan kargo ini. 

sekian.

0 Responses: